• Uitleg CEL360™ – Vraaggerichtheid

    Doordat er zoveel facetten kleven aan de integrale klantreis heeft het ons ruim 4 jaar gekost om het CEL360™ model te maken. Al die facetten maken het model compleet, maar op het eerste gezicht ook wat complex. Het goede nieuws is dat met een paar aanwijzingen het snel duidelijker zal worden. Het CEL360™ model vindt u […]

    Read More

  • Uitleg CEL360™ – Waardecreatie

    Doordat er zoveel facetten kleven aan de integrale klantreis heeft het ons ruim 4 jaar gekost om het CEL360™ model te maken. Al die facetten maken het model compleet, maar op het eerste gezicht ook wat complex. Het goede nieuws is dat met een paar aanwijzingen het snel duidelijker zal worden. Het CEL360™ model vindt u […]

    Read More

  • Uitleg CEL360™ – Zones en kleurgebruik

    Doordat er zoveel facetten kleven aan de integrale klantreis heeft het ons ruim 4 jaar gekost om het CEL360™ model te maken. Al die facetten maken het model compleet, maar op het eerste gezicht ook wat complex. Het goede nieuws is dat met een paar aanwijzingen het snel duidelijker zal worden. Het CEL360™ model vindt u […]

    Read More

  • Uitleg CEL360™ – Ronde vorm

    Doordat er zoveel facetten kleven aan de integrale klantreis heeft het ons ruim 4 jaar gekost om het CEL360™ model te maken. Al die facetten maken het model compleet, maar op het eerste gezicht ook wat complex. Het goede nieuws is dat met een paar aanwijzingen het snel duidelijker zal worden. Het CEL360™ model vindt u […]

    Read More

  • Uitnodiging Clinic: Customer Centricity

    Uitnodiging Clinic 17 maart 2017 Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘Customer Centricity – van waarde voor de klant, naar waarde van de klant‘ door Edwin Korver op vrijdagmiddag 17 maart 2017 van 13.00u – 15.00u bij Beeckestijn Business School in Leusden. Wil je erbij zijn, meld je dan hier aan. In deze […]

    Read More

  • 75+ Inspirational Quotes on Customer Centricity

    Who knows where inspiration comes from? Perhaps it arises from desperation. Perhaps it comes from the flukes of the universe, the kindness of the muses. This list is a co-operation between Tenfore and iCity Magazine: — Customer centricity is a strategy that aligns a company’s development and delivery of its products and services with the current […]

    Read More

  • Scoren op klantwaarde™ – Deel 1: Introductie

    In de serie Scoren op klantwaarde™ bespreek ik de kansen en implicaties van klantwaardegericht ondernemen – van waardecreatie naar bedrijfswaarde. Naar aanleiding van deze serie kunt u een weloverwogen beslissing nemen over een eventuele transitie van product- naar klantwaardegericht ondernemen. De blogs zijn gericht op C-level management, leden van de raad van bestuur, raad van toezicht, aandeelhouders en ondernemingsraad, omdat ik ervan […]

    Read More

  • Wat maakt customer centricity juist nu relevant?

    Mark Zuckerberg: “In a world that’s changing so quickly, the biggest risk you can take is not taking any risk.” De wereld is razendsnel aan het veranderen. Bedrijven moeten mee en één van de manieren om de verandering te omarmen is door het verleggen van de focus op klantwaarde, ook wel customer centricity genoemd. Verschuiving van controle De […]

    Read More