Zones en kleurgebruik | ROUNDMAP™
De vier zones en het kleurgebruik Naast de ronde vorm van Customer Dynamics 360 valt veelal ook het kleurgebruik op. Deze is aangebracht ter ondersteuning van de vier zones. Deze zones komen overeen de vier disciplines of specialisaties, welke direct betrokken zijn bij de klantgerichte activiteiten van de organisatie. Dit zijn respectievelijk: PR & Marketing […]
Ronde vorm | ROUNDMAP®
De ronde vorm De vorm van het model is ongetwijfeld het meest opvallende aspect aan Customer Dynamics 360. Er waren twee aanleidingen voor: De langegolf-theorie van Nikolaj Kondratieff; De beperkingen gevormd door de funnel-visie. Kondratieff Nikolaj Kondratjev (Kondratieff) was een Russische econoom, die in 1925 in opdracht van Stalin het kapitalistisch systeem had onderzocht. Nikolaj was tot de […]
Uitnodiging Clinic: Customer Centricity
Uitnodiging Clinic 17 maart 2017 Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘Customer Centricity – van waarde voor de klant, naar waarde van de klant‘ door Edwin Korver op vrijdagmiddag 17 maart 2017 van 13.00u – 15.00u bij Beeckestijn Business School in Leusden. Wil je erbij zijn, meld je dan hier aan. In deze […]